Gå til innhold
Arkivverket

[#45062] Ingeborg Ingebrigtsdotter, f. Slidre 1772, til Vik før 1801?, d. Vikøyri 1839?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Ingeborg Ingebrigtsdotter, døypt i Slidre i Valdres 21.6.1772, dotter av strandsitjar Ingebrigt Thoreson i Solvorn, Hafslo (1747-1824), var truleg i 1801 tenestejente på Holum i Vik. Ho var i alle fall i 1812 busett på Målsnes i Vik, og eg trur det var ho som døydde på Vikøyri i Vik 11.11.1839.Er det nokon med lokal kunnskap i Vik som kan stadfesta desse opplysningane mine om lagnaden til denne jenta?Ingeborg var ugift, men fekk ho likevel born i Vik (eller andre stadar)?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Jon Sværen

Hei Lars !Eg har leita ei god stund med dette problemet, MEN det einaste eg kjem fram til er at det er IKKJE nokon Ingebrikt i Vik, som har ei dotter med navn Ingeborg fødd 1769/1772. Så då må ho som døydde 11.11.1839 iflg Fylkesarkivet (og deg) og 11.11.1840 iflg Leegenalogy.net væra ei jenta som kom utanfrå.Heller IKKJE bydebase.no kunne hjelpa her.Det var ein stor brann på Vikøyri i 1838. Om lokalarkivet i Vik har nokre innformasjon om dei som vart huslause, og EVENT NOTERTE KVAR DEI VAR DØYPTE, det veit eg IKKJE.Ein kontakt direkte til Arkivet er mitt siste råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Denne Ingebrigt Thorsen 53 år i 1801 kan vel være en kandidat? LenkeDu har vel kanskje allerede sjekket han?Mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Jon og Kjellaug for nye innlegg.Jau, det stemmer at Ingebrigt Thorson i Hafslo var far til Ingeborg, som ogso er orsaki til at leioter etter fleire opplysningar om dotteri hans...Og sidan Jon heller ikkje finn nokon andre som høver i Vik, og me veit at ''vår'' Ingeborg budde der, er eg etter kvart nokså overtydd om at det må vera ho som hamna på Vikøyri i Vik...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.