Gå til innhold
Arkivverket

[#45070] Alfa Marie Rønning, døpt hvor?


Gjest Bengt E. Vesthagen
 Del

Recommended Posts

Gjest Bengt E. Vesthagen

Alfa Marie Rønning, f. 23.3. 1899 i Kristiania ifølge FT 1900. LenkeHun finnes også her i samme FT.LenkeHar sett igjennom alle kirkebøker for Kristiania, men er ikke i stand til å finne hennes dåp. Noen som kan hjelpe?MVH Bengt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alf Thore Skinstad

Hei.Jeg finner ingen Alfa Marie på de lenkene som ligger på inlegget ditt. Alfa Marie er et skjeldent navn, det eneste jeg finner er Alfa Marie Andersen Lenke Nr.63Alf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bengt. E. Vesthagen

Til Lars Ove. Har sjekket Vang. Hun er ikke døpt der.Til Solveig. Du har trolig rett da Thereses gate med ulike nummer tilhørte Fagerborg. Så da er det bare å smøre seg med tålmodighet og vente til Fagerborg før 1900 blir scannet.Takk for hjelpen.MVH Bengt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

BengtDa regner jeg med at du også har sjekket Furnes og Hamar også? De er å regne som Vang begge to på den tidenMvh Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

HeiDet trengs ikke. Alfa Marie ble født på Rikshospitalet 21 mars 1899 med foreldre Olaf Kristian Thakle og Elisa Alida Skoglund(?) og adoptert til fam RønningLenkeMvh Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Odd:Ja det var rart at hun står som ekte i kirkeboken, og jeg mener å lese at bosted til foreldre er Briskebyveien 15. Der er de ikke i FT 1900: LenkeMvh Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bengt E. Vesthagen

Meget godt jobbet. Denne saken har nå tatt en svært overraskende vending, så nå har jeg fått noe å tygge på.Jeg er også interessert i vielsen til adoptivforeldrene (Anton og Kari) i tilfelle noen skulle komme over den.MVH Bengt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan være dåpen til Elisa AlidaIGI Individual Record FamilySearch™ International Genealogical Index v5.0ELISABETH ALIDA HANSEN FemaleEvent(s): Birth: 10 MAY 1871 Christening: 29 MAY 1871 Skaare, Rogaland, Norway Parents: Father: HANS JOHANNESEN Family Mother: ELISABETH HANSINE CHRISTIANSDRMessages: Extracted birth or christening record for the locality listed in the record. The source records are usually arranged chronologically by the birth or christening date.Skaare hører her under Haugesund.Odd Brede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.