Gå til innhold
Arkivverket

[#45118] Forfedre til :Lars Pedersen Tøstieie og Kjersti Olsdatter Tomte


Gjest John-Richard Brendhagen
 Del

Recommended Posts

Gjest John-Richard Brendhagen

Lars Pedersen Tøstieie, f. 1754, d. 1812. Kjersti Olsdatter Tomte, f. 1760. Gift 13 el 18 april 1788.De er fra Romedal i HedmarkHei, Er det noen som kjenner til eller som kan hjelpe meg å finne ut mer om disses forfedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thor Bøhmer

Denne er nok ikke bare enkel. Jeg vet at Asbjørn Hagen fra Romedal som var en dyktig slektsgransker med god lokalkjennskap prøvde seg på den, men fant ingen svar. Så har noen noe å bidra med, så er det spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest John-Richard Brendhagen

Takk skal dere ha.Asbjørn Hagen fra Romedal, er nok den i 'familien' som har fått det som min fars onkel begynte på for lenge lenge siden når det gjelder slektsforskning.Han har helt sikkert en stor oversikt over mine forfedre og aner.. Mvh JR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest John-Richard Brendhagen

Nei, det visste jeg ikke. Har bare fått høre at det var en Asbjørn Hagen som fikk slaktsarbeidene som bestefars bror begynte på for lenge siden. Takk for informasjonen. JR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Lurer på om det er Kirsti som er fra Ribsrud. De fikk barna (FS): Peder dpt.1/6 1788, Ole 23/3 1791, Marthe 29/5 1794, Ingeborg ca. 1798, Jens 24/8 1800, Marthe 22/7 1804. Veldig usikker på om de fikk en Maria aug. 1796.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest John-Richard Brendhagen

For jeg fant en som het Ole Ribsrud, som da kan være faren til Kirsti. Leser om Rifsrud/Ribsrud nå, for å se om jeg finner noe mer. Takk skal du ha. JR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.