Gå til innhold
Arkivverket

[#45124] Giftet Kristian Pedersen seg med Mina Olsdatter evt. når


Gjest Christian Hellum
 Del

Recommended Posts

Gjest Christian Hellum

Kristian Pedersen f/20/2/1853 i Næs,Vang gift 14/8/1879 med Elie Olsdatter f/10/3/1853 i Furnæs, Vang. Fikk 4 barn, Elie døde 16/7/1889. Et av barna, Karen f/29/3/1882 er min mormor. Etter Elie's død fikk Kristian P. 3 barn med Mina Olsdatter f/1869 i LilleElvdalen: Olaf Kr.Pedersen f/25/2/1896, Einar f/1/12/1898 og Margit f/28/5/1900. Har lett, men vet ikke om Kristian P.og Mina giftet seg og når og evt.hvor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillian Kristiansen

Berit - skal ikke blande meg inn i det du finner frem, men jeg fant ingen Mina Olsdatter på den siden du hadde laget lenke til - ei heller nr.28!!Det er vel nr.28 på denne siden du mener: LenkeHåper det var i orden at jeg rettet opp? Er det feil får du finne frem den rette du!!Mvh.Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Hei Lillian, jeg synes det bare er flott at noen er observante slik at de ser feil og retter dem opp, hvordan skulle det ellers gå. Takk skal du ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.