Gå til innhold
Arkivverket

[#45142] Dan(i)el(l)e Jo(e)nsdatter f ca 1765, gift i Bergen 1795 - hvem var hun?


Gjest Signe Marie Solheim
 Del

Recommended Posts

Gjest Signe Marie Solheim

Fortsatt god jul til alle her inne! Jeg håper noen har anledning til å se litt på denne (for meg iallefall) nøtten: Daniele Jonsdatter gifter seg med Michel Nielssen 11. oktober 1795, i Domkirken i Bergen.[url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=82&filnamn=vigd1663_1&gardpostnr=5045&merk=5045#ovre>Lenke Her er den lille familien i 1801: Lenke (selv om hun her heter Olsdatter) Her er dåpen til barnet jeg er mest interessert i:Lenke Jeg tror han er min tipp-tipp oldefar; at han giftet seg med Mari Lassesdatter Berland (nåværende Askøy), var pakter på Ådlandsvik (nå Askøy) og finnes på Skråmestø i 1865:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Her lukter det jølster-blod! Men eg har ikkje funne provet enno. Derimot fann eg denne: LenkeEg kan ikkje sjå at denne jenta korkje er fødd, død eller gift på Askøy. Ho har truleg vore i teneste hjå nokre slektningar. Men kven dei var, veit eg førebels ikkje. Der var mange som drog til byen frå Askøy på slutten av 1700-talet; ho kan ha vore ei av dei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Der er ein Jon Mikkelsen på Kleppe (døyr på Krokås) som kan ha vore faren. Men eg finn henne ikkje døypt som barn til han. Derimot er truleg fyrste barnet hans oppført med ein annan mor enn kona. Her kan det vera noko kluss i avskrifta. Dette skal eg få sjekka.Men Danille-namnet er mest brukt i Jølster om du ser på 1801-teljinga. Difor trur eg der er ein samanheng dit eller i nærleiken. Men eg er viss på at din Danille er ho eg fann konfirmert på Askøy. For ho er vekk derfrå nokre år seinare. Finst ikkje i komm.-protokollane for 1787.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Signe Marie Solheim

Så flott, Bjørn! Hjarteleg takk! Eg har ikkje leita så grundig på Askøy, for eg tenkte ho måtte vera frå Hamre eller Bergen. Men Jølster altså - ho og - Eg kan nesten rekna meg som halvt jølstring sjølv snart :) Ikkje rart eg syns det er så fint der!Dersom du finn noko sikkert om far hennar, så er eg sjølvsagt interessert. Med venleg helsing Signe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.