Gå til innhold
Arkivverket

[#45162] Har problem med å lese alt


Gjest Thorbjorn Håkon Thorsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Thorbjorn Håkon Thorsen

http:har problem med å lese alt //www.arkivverket.no/URN:kb_read?show=37&uid=250278&urnread_imagesize=big&hode=nei&ls=1 Jeg vet ikke om dette er rette måten å gjøre det på men kopierte adressen til kirkebok i Vsnylven 1852 side 32 det finner jeg min oldefar som var født utenfor ekteskap Rasmus Severin Rasmussen hans mor var Synneve Nilsdatter og hans far da Rasmus Rasmussen fra Stor Kjøde Selje men der er andre navn som jeg ikke får med meg Håper noen vil være behjelpelig.med vennlig hilsen Thorbjørn H. Thorsen tohthors@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mette Værnes

Hei Thorbjørn HåkonSynneve Nilsdt holdt til på Aarøe. Fadderne til Rasmus Severin var: Anders Gulliksen Aahjem, Ole Andersen Aarøe, Simon Nilsen Aarøe, Elen Jacobsdt Aahjem, Ingeborg Werniksen Aahjem og Anne Monsdt Aahjem. Fødselen var 'Opgivet af Pigens Fader'. Hei fra Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thorbjorn Håkon Thorsen

Hei MetteTusen takk for hurtig svar det var vel stortsett det som stod der så igjen tusen tusne takkmvh Thorbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.