Gå til innhold
Arkivverket

[#45207] Andrew E. Hagen, fødd i Hallingdal 10.8.1875 eller 1876 - til Amerika 1892/1893?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Andrew E. Hagen, som i ''WW1 draft registration'' er ført som fødd 10.8.1875, gifte seg to gonger i Grand Forks Co., ND, i 1898 og i 1903, med same jenta, Barbro Hensrud, dotter av utvandrarar frå Hemsedal, og eg mistenker ogso Andrew Hagen for å ha vore halling!?FT1910 og FT1920 antyder at Andrew var fødd i 1876 og at han utvandra anten i 1892 eller i 1893.Er det nokon med lokal kunnskap som kan hjelpa meg identifisera Andrew og fortelja meg kvar han var fødd? Og kven var foreldri hans?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Eg ser av Ellis Island at ein Anders A. Hagen, 17 år gamal, ankom Ellis Island 8.6.1893, men eg får ikkje opp noko ''ship manifest''.Alderen høver godt, men er det han? Og kven var han?Eg takkar på ny for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Har sett litt på denne karen, men utan hell. Eit stort problem er at Hagen kan vere Hagen eller alle mulege andre namn som sluttar på Hagen -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

En Andreas Hagen returnerer i 1907 til sitt hjemsted Warren, Minnesota. Dessverre gir ikke manifestet noen opplysning om hvem han har besøkt i Norge. Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olav Åge Strøm

Sigmund Sevre utga i år 2000 ei bok om emigranttar fra Nes og Flå i Hallingdal (nok utarbeida fra kirkebøker ol.)Her finner jeg for året 1992Anders Ellefsen Løkken? (Han har satt spørsmålstegn ved Løkken) 42n 92 ( trolig innførselsnr. i kb.) 23.3-71. 8Trolig fødselsdato.Foreldre: Skomager Ellef Olsen Tyribakken - Mette Nilsd. (Dette er nok Nes). Det er kanskje han du leter etter.Der ser ut til at han reiste sammen med ei søster Guro Ellefsd. Løkken 43n-92, 13.3 - 75. Samme foreldre.(Også her har han satt ? ved Løkken).Det ser ut til at det har reist flere av denne søskenflokken, men til andre tider. Mvh. Olav Åge Strøm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olav Åge Strøm

Jeg ser at jeg i andre linja har skrevet feil årstall. Det skal selvfølgelig være 1892. Beklager feilen. Olav Åge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Aase, Arne og Olav Åge for interessante innlegg.Når det gjeld ''kandidaten'' din, Olav Åge, so trur eg helst at alderen hans (f. 1872) er litt for langt unna, og so har han vel ikkje med seg korkje fødselsdatoen eller Hagen-namnet heller?Dette ser ut til å verta ein ''hard nøtt'' å knekka, men eg har vona på verre før, so eg gjev ikkje opp enno...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anders J. Moen

1. En Anders Henrikson Hagen født 1873 på Gol utvandret til USA i 1893. Han var sønn av Henrik Jensson Dunker Kierulf og Kari Olsdtr. Hagen på Gol. Dette kan jo være mannen?2. Barbro Hensrud må være Barbro Torleivsdtr. Hensrud f. 1866 i Hemsedal. Hun dro sammen med foreldrene sine til USA i 1870. Foreldrene hennes var Torleiv Engebretson Hensrud (1840-1907) og Guri Olsdtr. Intelhusbakko (1842-1886). (Rudvin s. 144)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

I følge skannet kirkebok for Gol drar en Anders Henriksen 10.03.1893. Det er trolig den samme som Anders viser til i punkt 1 i innlegg nr.9. Se post 3 på høyre side i boken. Lenke Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Ein sein, men like hjarteleg takk til Anders og Rune for dei siste innleggi frå januar.Eg har nok liti tru på at Anders Henrikson frå Gol er mannen me ser etter, til det er alderen litt for ''langt borte'', so eg trur me lyt leita ein annan stad...?Når det gjeld Barbro Hensrud, so var ho fødd i Minnesota. Det var foreldri hennar som utvandra frå Hemsedal..., men dei opplysningane er alt ''på plass''.Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.