Gå til innhold
Arkivverket

[#45208] Enklare måte å rydde i korga - ?


Gjest Aase R Sæther
 Del

Recommended Posts

Gjest Aase R Sæther

Etter ei makeleg jul med god tid til å hjelpe kyrkjeboklesarar har eg fått ei voluminøs handlekorg og har lyst til å rydde opp litt.Slik eg forstår det, må eg inn på kvart tema og trykkje 'ta or korga' - eit forholdsvis stort arbeid når korga er så full som hos meg.Er der ein enklare måte som eg har oversett - eller viss ikkje, kan det la seg gjere å finne opp ein?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Jan Oldervoll

Det tok si tid å tenkja. Men no er det betre. Når du har framme korga er kvart tema merkt med eit kryss. Klikk på krysset og temaet forsvinn frå korga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Det såg lovande ut, den første eg tok vekk gjekk greit, men då eg skulle ta nr 2, forsvann heile den første sida av korga mi, bortevekk frå korga mi!Mvh Arnfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Ryen

Hos meg er det kanskje litt anderledes. Jeg fjerner krysset i en boks, så i neste. Da er krysset tilbake i begge boksene, og ingenting forsvinner.Jeg tror også det er forsvunnet temaer i korga. De aller eldste er der, men det umulig å velge de neste femti, så det betyr vel at resten er borte??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Ryen

Og det stemmer, for de aller siste temaer jeg har hatt innlegg i (bortsett fra dette siste), lyser ikke grønt lenger.Dermed er det bare en side med temaer, dvs 50, i korga mi - fra lengre tid tilbake. Jeg vil anslå at minst hundre av siste temaer mangler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddbjørn Johannessen

Det er også noe annet som er rart. Når jeg velger 'neste 50' under 'alle tema' for å finne igjen tråder jeg vil legge i korga, kommer side 2 av 'korga mi' opp. Jeg kan m.a.o. bare få fram 'alle tema' side 1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Merkeleg - eg skreiv eit langt innlegg her, la det på plass, og borte var det. Men eg er sikker på det vert arbeidd i kulissene, så eg tek ikkje bryet med å skrive det på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg tenkte lite i natt. Eg testa berre på ei småkorga og tenkte ikkje på dei kipene mange av dykk har. Og dei klarte ikkje den førre teknikken min med. Men no har eg laga ein ny som burde fungera betre. No er det kome ei saks framom temanamnet. Trykkje ein det forsvinn temaet. Vil du ha det attende må du fint søka det fram og leggja det plass på vanleg måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Det var ei dugeleg sauesaks der ja. Men kipa var ikkje fullstendig - kva gjer ein med det?Dei som skulle vere i tvil om korleis ei kipe ser ut, kan sjå her Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddbjørn Johannessen

Det ble en svært rotete layout, synes jeg. Den svære saksa skyver temaoverskriften ut av posisjon. Dersom ikke saksa kan forminskes, vil jeg faktisk foretrekke å ha det slik det var før endringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Saks eller rute, - same for meg, men 50 trådar i kipa mi er vekke!! Kan eg få dei att, eller må eg finne dei sjølv? Og so, - når eg er i kipa mi, og går inn på 'VIS' så får eg berre valet 'ALLE'.Her blir det, kan hende, nattarbeid.Ei kipe med lyng på Lyngheisenteret Lygra:

bilete2406.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

No har eg sett på litt fleire nettlesarar og går ut frå at dei fleste er meir nøgd med utsjånaden. Dei som har bore i kipe viet at når ein har vore så uheldig at alt gjekk over hovudet og i bakken så er dei berre ei råd; plukka at oppi att. Feilen er min,men det er vel lita trøyst. Eg kan ingenting gjera for å få det oppatt i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Kanskje lurt å rydda litt i kipa kor som er, men kan vi få att 'neste 50' mv i 'Vis'?'Kipe-Arnfrid'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Er neste 50 borte? Hos meg er dei der, men bere dersom lista er lenger enn 50. Om kipa di er nærast tom vil den ikkje vera der, men kjem nok attende etter som du fyller i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Nermo

Du bør kutte ned på lengden for debatt-tittelen tilsvarende den 'bredden' som saksa nå opptar, eller på annen måte sørge for at hver enhet i korga bare opptar 1 linje, slik som før. Dette for å beholde et oversiktlig innhold i korga.Hvorfor ønsker egentlig folk å fjerne innhold i korga si ? De ferskeste står jo øverst i alle fall !?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Opps, har eg berre 50 trådar i kipa mi, det er vel ikkje meir enn eg kunne fått opp i ein liten pung? Eg får vel byrje å fylla i kipa no!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

At mesteparten av innhaldet i korga er sletta, skal eg nok kunne leve med, eg hadde sikkert tenkt å slette det meste uansett. Løysinga ser ryddig og grei ut no, og dekkjer det eg etterlyste i det fyrste innlegget, så då er det berre å takke og bukke, igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg såg nett etter kor mange korger me har: 3416. Det vil i praksis sei at frå 10. januar 2006 er det 3416 personar som har skrive eit innlegg i debattar, sjølvsagt minus nokre få(?) ikkje skriv, berre legg i korga. Men i alle høve, eg synest det er utruleg mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.