Gå til innhold
Arkivverket

[#45228] Anna Ol(af)sdotter Lie, f 1888, frå Minnesjord, Seljord (Flatdal) til Wisconsin?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Ved eit bryllaup i McFarland, Dane Co., WI frå 12.3.1913 heitte bruri:Anna LEEHo skal vera fødd i ''Noreg'' i 1888 som dotter av Ole Lie og Asger Mannesjord, men utvandra med foreldri sine til Amerika kring 1892.Eg har søkt etter gardsnamn som liknar på Mannesjord og finn at det i SELJORD (Flatdal) er ein gard MINNESJORD; i dei skanna kyrkjebøkene frå Flatdal sokn i Seljord finn eg:* Anna, fødd 6.1.1888, dotter av innerst Olaf Olafson og kona Asgerd Sørensdotter, då busette på Minnesjord.Denne fødsli minner svært om Anna Lee, og no lurer eg på om det finst nokon med lokal kunnskap i Flatdal eller Seljord som eventuelt med hjelp frå ei bygdebok kan fortelja meg:* Er lagnaden til denne Anna Olafsdotter Minnesjord kjend?* Om huslyden utvandra til Amerika, i kva år utvandra dei?* Kva yrkestitel hadde Olaf Olafson i Seljord, og kva var bustaden deira då dei eventuelt utvandra til Amerika?* Frå kva gardar/plassar i Seljord hadde Olaf og Asgerd opphavi deira?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Her finner du Asjer 1 år gammel på Minnesjord i 1865. LenkeNår det gjelder Ole, så kommer han i følge vielsen fra Hjertdal, men der er det blere alternativer med far Ole Olsen. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Arne og Rune for nyttige og gode innlegg. Eg er nok ein gong imponerert og svært takksam!Eg ser av kyrkjeboki for Flatdal at yngste barnet er født som ''brukarbarn'' på Li i Flatdal, so då er det berre ein detalj som manglar:* Frå kva gard/plass i Hjartdal hadde Ole Olson opphavet sitt, fødd der i 1857?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Det siste spørsmålet er kanskje ikke så enkelt å svare på. På FamilySearch VRI finner jeg 8 Ole Olsen døpt i Hjartdal 1857 +/- 2 år, hvorav 3 i 1857. Kanskje kan navn på barna til Ole og Asjer være til hjelp.Her er f.eks. en med mor Bergit i 1857.[url="http://www.familysearch.org/Eng/Search/vr/individual_record.asp?recid=28721796&lds=4&region=12&regionfriendly=Norway&juris1=5&juris2=19&juris3=877&juris4=&regionfriendly=&juris1friendly=Norway&juris2friendly=Telemark&juris3friendly=Hjartdal&juris4friendly=>Lenke Men for at det ikke skal bli for enkelt, her er en med mor Gunhild i 1857.Lenke Og her er en til med mor Gunhild i 1856.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Rune for nye interessante innlegg!Eg ser av FT1900 at Ole Lee var fødd i januar 1860. Året er nok feil, men uansett kan det virka som ei av dei to som var fødde i Hjartdal i januar 1857, er den me leiter etter...; eg held ein knapp på den første...Kanskje ei bygdebok for Hjartdal har svaret...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.