Gå til innhold
Arkivverket

[#45230] Søker opphav til Agnes Elfrida f. Bjørklund f. 1913 evt.26/5-1915 i Bjørkelangen


Gjest Jan Frode Johansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Frode Johansen

Jeg søker opphavet til Agnes Elfrida f. Bjørklund. Hun skal være født på Bjørkelangen (ligger det i Høland-Akershus?)Hun døde i Oslo 1998 gift LarsenTakknemlig for all hjelp og tips.mvh Jan Frode Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eva Marie Gran

Jeg regner med at du snakker om Agnes som ble gift med Martin Larsen og med sønnen Arne. Far til Agnes er som du har fått opplysninger om, (Ole )Kristian Oskarsen Bjørklund. Kristian er bror til min bestemor Bartha og deres foreldre er Oskar Kristensen fra Rud i Aurskog og Olava Olsdatter også fra Aurskog. Er dette riktig spor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Frode Johansen

Ja,det er denne Agnes det gjelder.Spesiellt hennes forfedre.Her er min e-mailadresse om du skulle kunne ha noe om slekten:jafjohan@start.noGodt nyttår!Jan Frode Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.