Gå til innhold
Arkivverket

[#45243] Etterkommere etter Martin L Bruland og Elsebe Outzen


Gjest Lill Juelsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Lill Juelsen

Martin Laurits Bruland, f. 03 aug 1803 i Bergen, d. 02 jul 1864 in Bergen, Hordaland, giftet seg med Elsebe Outzen den 06 jul 1864 i Bergen.De fikk følgende barn: Johan Nicolai Bruland, f. 25 mar 1831, Bergen Andrea Elisabeth Bruland, f. 11 jan 1833, Bergen Nils Juul Dreyer Bruland, f. 15 mai 1835, Bergen Martelle Tarejette Bruland, f. 28 feb 1838, Bergen. Gift med Peder Moe. Johan Bruland, f. 28 nov 1840, Bergen Olufine Martine Laurine Bruland, f. 06 feb 1844, Bergen Engel Marie Beyer Bruland, f. 22 des 1847, Bergen, d. 17 sep 1888 i Kristiansund. Hun ble gift med(1) Nn Rinnan. Gift (2) Karl Edvard Sivertsen Vold den 22 mai 1883 i Kristiansund,Kan noen hjelpe med etterkommere til Johan Nicolai, Andrea Elisabeth, Nils Juul, Johan eller Olufine Martine Laurine i denne omgang?Mvh Lill Juelsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lill Juelsen

Hei Gunn,takk for forsøk. Dette er visst ikke lett. Klart det kan være interessant å lete der. Men vet jo ikke helt om det er han, Drejer/Dreyer navnet var ikke med, men .... (Juul kan jo også skrives på forskjellige måter)Forslag mottas med stoor takk!Mvh Lill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Flott at Carsten fant rett mann i digitale kirkebøker og i 1900-tellingen. Der fikk du noen etterkommere også som du kan søke etter.Lykke til!Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Jeg har dessverre ikke greid å finne døtrene Kamilla f. ca 1886 og Elise T. ca 1878 som begge er oppført f. i Arendal i føge folketellingen 1900.Mulig du må lete i andre kirkebøker enn de som ligger digitaliserte her? Eller jeg kan ha oversett dem . Nokså tidkrevende å se gjennom for 1878. ( Har var mye blanding av årganger)Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lill Juelsen

Hei Carsten!Takk for tipset! Lenge siden jeg var innom siden til min fjerne slektning - hvor jeg vel også har bidratt endel. Her var det ikke så mye om min nærmeste Brulandslekt - tilsynelatende... Martins slekt kommer ikke fra Førde, skjønt her er mange linker til nettopp Førde, så det kan bli spennende å se nærmere på. Heller ikke noe om Martins barn- så hjelp videre med dem tas imot med stor takk!Lill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.