Gå til innhold
Arkivverket

[#45263] Anders Aslakson og Margit Olsdotter, utvandra frå Nes, Hallingdal 1858? -opphav?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Anders Aslakson og kona Margit Olsdotter fekk ifølgje FamilySearch fleire born på Nes i Hallingdal før dei kring 1858 utvandra til Winneshiek Co., IA.Er det nokon med lokal kunnskap som kan fortelja meg:* Kva yrkestitel og nøyaktig bustad (gard/plass på Nes) hadde Anders Aslakson i Noreg?* Frå kva gardar/plassar på Nes hadde Anders og Margit opphavi deira?* To av borni etter Anders og Margit fann ektemakar (to søsken) frå Hafslo i Sogn, m.a. Siri 'Sarah', døypt på Nes 30.11.1856. Eg har fått oppgjevi fødselsdato 14.11.1856; stemmer denne datoen?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

WOOPS! Eg har nettopp oppdaga at ein del kyrkjebøker frå Nes er skanna og har no funne svar på det meste:* Anders Aslakson var innerst og gardbrukarson i Hestedokken på Nes.* Anders var tydeleg barnefødd i Hestedokken, men er dette ein eigen matrikkelgard? Om ikkje, kva matrikkelgard er Hestedokken utskild ifrå? Margit ser ut til å vera frå ''Querneteigen''(?); kvar i Nes er dette?* So ser eg at Siri er fødd 14.11.1856, og at huslyden utvandra i 1857.Soleis står det no berre att dei nemnde detaljane under andre spørsmålet...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olav Åge Strøm

Har du fødselsår på Anders Aslakson og Margit Olsd. Kan hende jeg har det på mikro. Mvh. Olav Åge Strøm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tormod Thoresen

Hei. Om du har 1.ste bindet av Nesboka til Terje Østro så kan du se på side 438. Der står det bl.a. at kona Margit Olsdatter kom fra Jægerodden, under kvaleteig i Nes. De hadde 3 barn: Rangdi , født før ekteskap,født 1850, død i Amerika Eli og Si(g)ri tvillinger født i 1856. Eli døde i Amerika Sigri eller Sara giftet seg i 1885 med Erik Peterson , farmer Highwater tp, Cotonwood Co i MN. De hadde flere barn Sara døde i 1930. Familien reiste til Amerika i 1857.mvh Tormod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Olav Åge og Tormod for nye innlegg. Eg har ikkje første bandet av Nes-bøkene, men eg har nettopp hatt ein prat med Terje Østro og har soleis m.a. fått stadfest desse opplysningane.Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.