Gå til innhold
Arkivverket

[#45264] Godt Nyttår!


Gjest Reidar Oddløkken
 Del

Recommended Posts

Gjest Reidar Oddløkken

Ville bare ønske alle godt nyttår, for det var visst utelatt fra meg i julehilsnene, må benytte anledningen mens tastaturet enda er 'lesbart', så nok en gang: GODT NYTTÅR!mvh Reidar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Jeg har ikke problemer med å henge meg på ønskene om Godt Nytt År. Om det skal bli det, er langt på vei opp til hver og en av oss.Med vennlig hilsenRune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lene Hagen

Noen små timer inn i det nye året, henger jeg meg på her. Riktig godt nytt år til dere alle. Hilsen Anne Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...
Gjest Lars Ove Wangensteen

Dagen kommer, lyset er blått.Vi minnes og tenker, et nytt år er snart gått.Ta vare på alle de nære og kjære, det er nettopp slik det skal være.Gode vennskap består, også for de kommende år.Godt Nytt År !!Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

”Dager som gikk kommer aldri igjen, rinner i livshavet ut…”. Det er sant at enda et år er forsvunnet. Da ønsker jeg alle et godt og fredelig Nytt-år med en hjertelig takk for all god hjelp i det år som nå er forbi!Med en hjertelig hilsen fraBirger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Eide

Hei alle sammen. Takk for god hjelp i året som er gått. Kjekt med gamle meldinger. Håper alle får et like fint slektsgransking år kommende år også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dagrun Dyrkorn Heimland

Har ønsket det nye året velkommen med stjerneskudd og raketter. Nå går barnebarn i seng - godt fornøydd - med sine ønsker for det nye året.Godt Nytt År !!! ønskes til alle på forumet. Det var godt å få litt 'dra'hjelp når alt sto som naglet fast.Kanskje kan en selv være til hjelp for noen - en gang..... Det vet man jo aldri!Godt Nytt År i 2008.........Dagrun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.