Gå til innhold
Arkivverket

[#45264] Godt Nyttår!


Gjest Reidar Oddløkken
 Del

Recommended Posts

Gjest Magne Østhus.

Hei !Godt Nyttår til dere alle og takk for godt samarbeide i år 2010, håper at vi alle også kan fortsette med det videre.Hilsen fra Magne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Og et godt nyttår også til trådstarteren her fra meg - husker godt Furuhovdedebatten vi hadde for noen år tilbake, Reidar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reidar Oddløkken

Tusen takk for at dere fortsatt henger med i denne tråden, lurer på om det er femte året den tas frem, og mye av grunnen er innlegg 12 og at den etterhvert inneholder så mange kunstneriske dikt m.m. som vitner om personlighet og på en eller annen måte bør tas vare på for ettertiden, har ikke kompetanse til oppgaven men det tror jeg det er noen som har! Godt Nyttår og lykke til med 2011!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elisabeth ivem bergman

Godt nyttår!! Husk at hver dag i det nye året kan du være med å forme!! Mvh.Elisabeth Ivem Bergman

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reidar Oddløkken

Hei Arne og godt nyttår, håper pinnekjøttet smakte, en flott matrett som jeg bare leste om i kokeboka på folkeskolen og spurte mor hva dette var for noe rart, og hun forklarte at det var sidebein av sau som de kokte på bjørkepinner i en kjele, siden gikk det i glemmeboka til det plutselig en mannsalder senere begynte å komme i butikkene og det ble prøvd, og må bare tilkjennegi at det er en nydelig matrett som har fått sin renessanse fra som så mye annet antagelig var husmannskost i gamle dager, jfr. Lutefisk, rakfisk, spekesild osv. ( Har att å prøve smalahove):-)! Jeg har heller ikke glemt Marie Furuhovde-debatten, og du skal få en takk igjen for hjelpen fra denganf, tar den frem en gang i blant men noen av lenkene fra dengang er nok ikke lenger aktiv. Beklager et litt langt innlegg i inngangen til 2011!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dagrun Dyrkorn Heimland

Ønsker alle Godt Nytt År!Lenka er gammel i den forstand at den ble startet i 2006 ved overgang til 2007. Det er allerede noen år siden! Tida går fortere enn man selv vil innrømme!Også denne nyttårsaften er feiret sammen med ektemann, barn (1),svigersønn og barnebarn (2), god mat og drikke inne, raketter, stjerneskudd og fakler ute, og klokka tolv var det som om alle raketter i byen ble fyrt av! Du verden, for et rakettregn!Ønsker Godt Nytt År til alle i forum for brukerne, som er vi! Dagrun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.