Gå til innhold
Arkivverket

[#45293] Etterlysning! Charles Wicklund f.1897 g.m Karen Eli f.1887 - etterkommere?


Gjest Linda Myklebust
 Del

Recommended Posts

Gjest Linda Myklebust

Første gang jeg er inne på dette forumet. jeg er nokså ny i gamet. Fikk interessen for fullt i sommer. Nå har det seg sånn at jeg er på sporet av min ukjente oldefar, Charles Huus Wicklund. Han er sønn av Søren Wicklund. Charles fikk en datter utenfor ekteskap, Gerda I Sannan, med min oldemor Anna Lovise Sannan. Nå er det selvfølgelig spennende å se om han har fått flere etterkommere som jeg ikke kjenner til. Så kjære dere som kjenner til Charles Wicklund eller hans kone Karen Eli og deres etterkommere; kan dere gi meg et hint på mail? Tusen takk på forhånd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda Myklebust

Jeg må kanskje legge til at Charles vokste opp i Stjørdal mens Karen vokste opp i Børsa i Sør-trøndelag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda Myklebust

Charles Wicklund og Karen Holen Eli giftet seg i 1919 på Ranheim. Jeg har prøvd å lete etter deres evt barn her, men har ikke funnet noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.