Gå til innhold
Arkivverket

[#45296] Troms, Tranøy/Dyrøy 1905-1922 side 78


Gjest Bjørnar Iversen
 Del

Recommended Posts

Gjest Bent Vangli

Hei. Jeg er usikker på hva som har skjedd, men bildet var korrupt. Jeg har kopiert et nytt ut i fra arkivet vårt, så nå vises det riktig.Tusen takk for beskjed, mvh Bent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnar Iversen

Tusen takk! Det hender også iblant at bare halve bildet kommer opp når man blar i kirkebøkene, men det retter seg ved å klikke på 'oppdater'. Det er ikke noe stort problem heldigvis, bildet kommer lynraskt frem på nytt, og i riktig størrelse. Skyldes dette serveren deres, eller er problemet hos nettleseren, (Microsoft Explorer)? Som sagt, dette er til å leve med og ikke noe stort problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bent Vangli

Når du får opp bildet riktig når du trykker oppdater, så heller jeg nok til at det ikke er noe problem med serveren vår. Da er det nok heller din egen PC eller noen mekanismer på Internett mellom din PC og serveren (såkalte 'cache' og/eller 'proxy' mekanismer). Mvh Bent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.