Gå til innhold
Arkivverket

[#45300] Christopher Engebretson Volla, f. Stange 1877/1878 - til Amerika - kven var han?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Frå Amerika får eg opplyst at:Christopher Engebretson Volla skal vera fødd i Stange (Hedmark) 1.1.1877 ELLER 1878. Han skal vera utvandra med foreldri sine til Amerika i 1887, men namni til foreldri hans er ukjende.Er det nokon med lokal kunnskap på Stange som, eventuelt med hjelp av ei bygdebok, kan bidra med:* Stadfesting av fødselsdato og -år til Christopher?* Utvandringsåret hans?* Fulle namn til foreldri hans samt yrkestitel og opphav til båe?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

Hei Lars og godt nytt år!Jeg tror det er denne store fam. fra Stange som reiser i 1881. Far heter Engebret Kristoffersen og en sønn Kristoffer 4 år.[url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=74&filnamn=emikra1&gardpostnr=35976&merk=35976#ovre>LenkeHer har du utflytting fra StangeLenkeog her er Engebret og Inge på Volla i 1865

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Her er han i utflytterlistene fra Stange.Lenke Og her er de alle sammen.Alder 2527 Utflyttar Husmann Engebret Kristofersen Volla 1843 2529 Utflyttar Husmannskone Inge Pedersdatter Volla 1844 2531 Utflyttar Husmannsdatter Oline Engebretsdatter Volla 1867 2533 Utflyttar Husmannssønn Johan Engebretsen Volla 1869 2535 Utflyttar Husmannsdatter Ellen Mathea Engebretsdatter Volla 1871 2538 Utflyttar Husmannsdatter Karen Pauline Engebretsdatter Volla 1873 2539 Utflyttar Husmannsdatter Inge Kristine Engebretsdatter Volla 1874 2541 Utflyttar Husmannssønn Kristofer Engebretsen Volla 1877 2544 Utflyttar Husmannssønn Peder Engebretsen Volla 1879Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Her er tre generasjoner på Volla i 1865. Engebret med hustru og sønn samt hans foreldre. Det snodige er at Engebret har giftet seg med en kvinne med nøyaktig samme navn som hans mor. Lenke Mvh. Rune T.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Og hvis jeg sjekker dåpsdato til Christopher på SAH i dag, så er vel det meste på plass?Mvh Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Kanskje du oså skulle sjekket ekteskapet. Jeg kommer ikke inn på skannede kirkebøker (vet ikke om de er skannet heller) for å få sjekket hjvor Inge Pedersdtr. kom fra. I følge ekteskapet på FamilySearch VRI var hun født i 1841 og faren het Peder Olsen.Her er forøvrig emigrasjonen i juni 1881. Lenke Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Carsten, Rune og Lars Ove for svært interessante og utfyllande innlegg, og Godt Nytt År til dykk alle!So vidt eg kan sjå, er det no berre ein einaste detalj som manglar om denne huslyden:* Frå kva gard/plass i Stange hadde Inga Pedersdotter opphavet sitt?Vigslene for Stange for 1860-åri ser ikkje ut til å vera skanna, enno...Nok ein gong ein stor takk for hjelpi so langt!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Jeg var sikker på at jeg hadde lagt inn ekteskapet i går, men det var borte. Her er det og det står vel bare Stange Prestegård:Mvh Lars Ove

bilete1901.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Lillian og Lars Ove for nye innlegg.Stange bygdebok hadde lite å bidra med, men eg tolkar vigsli slik at ogso Inga kom frå ein plass under Stange prestegard; kva plass det var, er sikkert ikkje so godt å seia..., med mindre det er oppgjeve ved fødsli hennar i 1841...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.