Gå til innhold
Arkivverket

[#45310] Til Bente W..... - Høflighet


Gjest Rigmor Waler Iversen
 Del

Recommended Posts

Gjest Rigmor Waler Iversen

At tungen er et lite lem som kan utrette store ting, må jeg si du har klart å bevise.Gjentatte ganger har du gått til angrep på en av Digitalarkivets brukere, og noen av påstandene du fremsetter er så grove og ufine at jeg lurer på om det jeg leser er virkelig.Jeg håper virkelig at du med tiden vil bli stilt ansvarlig for din sjikane.Dette forumet er ikke til bruk for å vrenge ut av seg mest mulig edder og galle.Har du noe uoppgjort med noen, så benytt deg av de tilgjengelige instanser som finnes.Dette er tvers igjennom simpelt.Mennesket er det eneste dyr som kan rødme og har grunn til det!Rigmor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

No vart eg nysgjerrig, det er noko eg ikkje har fått med meg, kvar er det som er skrive av denne dama?Kanskje eg stikk handa inn i eit vepsebol no, men eg er ikkje så veldig redd veps...Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

'Dama' er ein fiktiv identitet, sikkert vår gamle ven 'kverulanten' som slår til igjen. Redaktøren fjernar etter kvart, men korleis folk kan ha moro av dette, forstår eg ikkje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Det finnes en høyst nålevende person med dette navnet, og en annen person som har 'tatt navnet'. Av hensyn til den personen som har navnet, og som slett ikke har noe med denne saken å gjøre, ber jeg om forståelse for at dette temaet vil bli endret/satt passivt.Jeg har sendt epost til den oppgitte epostadressen, og har tatt bort korrespondansen rundt sjikanen.Jeg håper i likhet med nesten alle andre at dette kan få lov til å sykne hen i fred!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

hei,kanskje navnet bør anonymiseres i debatt 43914 også. For om man søker på navnet i Google vil man få treff på navnet.Mvh Arnfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rigmor Waler Iversen

Det er jeg enig med Arnfrid i. Få slettet navnet.Her er det ikke bare en av våre brukere som får unngjelde, men også en helt utenforstående person.Nei dette er leit, og jeg håper den skyldige (han eller hun) vil bli avslørt,og ønsker som Yngve Nedrebø at dette vil dø i fred.*Smil fra Rigmor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rigmor Waler Iversen

Her i forumet er det så mange gode hjelpere heldigvis. Skulle jeg satt meg ned og nevnt hver eneste en ved navn, så tror jeg at jeg kunne holdt på til imorgen. Det kryr av navn jeg ville dratt fram.Koselig er også det at vi kan være til hjelp og glede for hverandre. Et *Smil* og en utstrakt hånd gjør tingene så mye mye lettere for så mange.Så håper jeg vi får luket bort ugresset.Mange hilsener og *Smil* fra Rigmor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.