Gå til innhold
Arkivverket

[#45317] Aner fra Holtålen - Grødt/Heksem mm - hjelp


Gjest Marit Snilsberg
 Del

Recommended Posts

Gjest Marit Snilsberg

Godt nytt år og til alle som har vært behjelpelige i 2006. Det er mange løse tråder hos meg ennå, og jeg leter etter opphav til Ole Larsen Heksem 1748-1840 gm Anne Gundersdtr Moen, 1751-1789 (se for øvrig tema 33399 om samme sak).På Annes side kommer jeg tilbake til buntmaker Faste Pedersen og Ildri Pedersdtr Bock.Som foreldre til Ole Larsen har jeg Lars Olsen Heksem 1727-1776 (lensmannen) og Anne Simensdtr Grødt 1730-1807. Alt jeg vet om hennes foreldre er Simen Larsen Grødt??? f. 1693 - her stopper det opp. Lars Olsens foreldre har jeg Ole Larsen 1681 - fra Ramlo?? og Kirsti Hallvardsdtr Ramlo/Huus f 1685. Kirstis foreldre Halvard og Maren Jonsdtr fra Talsnes?? Oles foreldre - Lars Pedersen Grødt/Megård f ca 1634 (var han også lensmann??) og NN.Jeg kommer ikke lenger i dette puslespillet, og er takknemlig for alle som har noe å bidra med. Mvh Marit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.