Gå til innhold
Arkivverket

[#45396] Johan Ristad, Byneset, Trondheim.


Gjest Greta Voigt Nesbø
 Del

Recommended Posts

Gjest Greta Voigt Nesbø

Jeg viser til tema nr 44664. Jeg har lånt bygdebøkene for Byneset, men kan ikke finne Johan Ristad der. Er det noen som har flere tips å gi meg?Mvh Greta Voigt Nesbø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Siv Storø Nesse

Har du sett i klokkerboken for Steinkjer 1881 side 70 no 58: Adams far smeden Johan ?????? Ristad født 1850Vet ikke om dette er samme person (skudd i blinde) Men vet om en som gjerne ville vært i kontakt med deg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Sørdal

Hei Greta Lurer på om du er etterkommere etter Fredrik Vilhelm Voigt g med Mari Vold. De fikk en sønn Ferdinand Edvard Voigt f 1825 i Vardø g Berit Marthe Larsdtr f 1827. Ferdinand var lege ved garnisonen i Vardø Man finner de i kirkeboken for Vardø 1805-1842 og 1844-1861. Per

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Greta Voigt Nesbø

Hei, Per. Ferdinand Edvards bror, Heindrich Iver Voigt, var stefar til min oldefar Karl Martin Voigt. Har du tilknytning til denne slekten? Mvh Greta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Sørdal

Hei Greta Jeg har tilknytning til slekten Voigt, gjennom min datters sammboer og barnebar. Send meg din e-mail adresse, så skal jeg sende deg slektsskapet. Her er min e-mail: pd-soerd@online.no Hilsen Per

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.