Gå til innhold
Arkivverket

[#45451] Lyngved


Gjest kristin lyngved
 Del

Recommended Posts

Gjest kristin lyngved

Er det noen som kan hjelpe meg med å finne ut hvor Helge eugenius amundsen lyngved og hansine amundsen lyngved ble vigde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kristin lyngved

Sorry, jeg skrev litt feil her. det skal være Ole Amundsen Lyngved og Hansine Martine Amundsen Lyngved. Helge eugenius var sønnen deres født i 1890 i Vågan.Han var konfimert i ankenes i 1904.Jeg ha ikke noen opplysninger om Ole og hansine.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

Helges konfirmasjon i Ankenes: LenkeHelge er født på Brettesnes i Vågan 16. apr 1890. Mors navn ser ut til å være Hansine Martins(sen/datter).Kirkebok for Vågan for det tidsrommet er ikke tilgjengelig på nett.Har du funnet Helge og familen i FT1900?- Hanne Line -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hill-Gunn Jensen

Hei KristinHer Hansine og Helge i 1900 [url="http://www.rhd.uit.no/folketellinger/ftliste.aspx?ft=1900&knr=1855&kenr=007c&bnr=0010&lnr=00>LenkeOg her er Ole Lyngve LenkeTrolig er han fra Lyngve i LomHansine ble født og døpt 16/10 1849 i Tromsø, foreldre Christopher Sivertsen og Marta Andersdtr.I 1865 er Hansine tjenestepike i Lødingen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

Kristin: Det hadde vært fint om du husket å få med lenker til tidligere debatter som kan gi bakgrunnsinfo selv om du kanskje ikke synes de er relevant. :-)- Hanne Line -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Åse Kristiansen

Hansine Sivertsen f.1849 i Tromsø er i Bodø 1875 Lenke Det gjør det jo sannsynlig at vielsen foregikk i Bodø i 1876 slik det vises til i FS/VRI jfr.tidligere debatt.Helges konfirmasjon (4) moras navn er Johanne Martine. Etternavnet er ikke med, det er samme som farens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kristin lyngved

Jeg har desverre mistet all den informasjonen jeg hadde fra før,derfor har jeg måtte begynne på nytt.Takk for den hjelpen dere gir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

Å finne tilbake til sine egne tema er lett.Ved å legge inn 'kristin lyngved' i søkefeltet oppe på siden, og så trykke Søk, får du opp dine tema her på brukerforumet.- Hanne Line -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kristin lyngved

Å,det var fint der var jo alle opplysningene.Tusen tusen takk for hjelpen.Da slipper jeg å begynne på nytt og kan heller jobbe videre.No ble jeg glad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

Du bør også informere om at du har lagt samme søk ut på Slektsforum til DisNorge. Og der informere at du har lagt ut søk brukerforum DA.Dette for at folk skal slippe å bruke tid for å hjelpe, og så finne ut at jobben allerede er gjort.Lenke- Hanne Line -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.