Gå til innhold
Arkivverket

[#45458] Tyding av konfirmasjon


Gjest Inger-Johanne Tangen
 Del

Recommended Posts

Gjest Inger-Johanne Tangen

Kan noen hjelpe meg å tyde konfirmasjon i Ministerialbok, domkirken Trondheim 1848-1857. Konfirmasjonsdag 23.april 1854 nr 18 piger. Navn på konfirmanten og foreldre.Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Jeg prøver med en ny lenke for deg her: LenkeDu må nok klikke på forstørrelsesikon i høyre hjørnet for å lese teksten. Jeg ser at den er ganske utydelig, men det finnes sikkert noen som kan hjelpe deg å lese her.Kan ikke se navn på foreldre nevnt, tror bare det er navn på presten ?Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristian Hunskaar

Hei.Lenken din fungerer ikke, men siden du ga ekstra opplysninger, tror jeg at jeg fant fram likevel: Lenke'Christine Theodore Nossgaard', f. 13/12-1839, dpt. 12/1-1840, fødested 'Throndhjem', foreldre 'Gevaldiger Christopher Nosgaard og Pige Johane Bjørgan'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger-Johanne Tangen

Tusen takk for hjelpen-det var akkurat henne jeg lette etter.Det er ikke lett altid å tyde gamle kråketær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.