Gå til innhold
Arkivverket

[#45468] Nils Christopherson Nordtorp frå Valdres, barnefar 1876 - til Amerika før 1880?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Ved ein barnedåp i Hafslo i 1876 er barnefaren oppgjeven vera:Nils Christopherson NORDTORP frå Valdres.Ved eit skifte i Hafslo i 1880 vert det sagt at Nils ''forlengst [er] utvandret til Amerika''.Er det nokon med lokalkunnskap i Valdres som kan hjelpa meg identifisera denne Nils Christopherson Nordtorp? Kvar og kva tid var han fødd?Og kvar vart det av Nils i Amerika?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Jon for fleire spennande innlegg.Ved å bla litt i FT1865 finn eg at Haugen er plass under Nordtorp i Austre Slidre, so det er nok den karen som du har funne! Kjempebra!Det ser ut som om han ''stakk av'' til Amerika...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.