Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Mari Schumann Nicolaisen

[#45473] Forfatteren Sverre Vegenor Nicolaysen og Jenny Marie Nicolaysen; etterkommere?

Recommended Posts

Hei!Jeg er på utkikk etter opplysninger om etterkommerne til Sverre Vegenor Nicolaysen. Han var broren til min farfar Edon. Sverre ble født 13.12.1886 i Oslo, og han døde 05.01.1950. På gravsteinen jeg har bilde av står også navnet til kona Jenny Marie Nicolaysen; 04.01.1895-06.09.1963. Sverre skal i alle fall ha fått barna Solveig og Asbjørn; og jeg antar at dette var med Jenny Marie. Jeg mener også å ha hørt at de to barna døde ganske tidlig; men jeg vet ikke sikkert. Derfor lurer jeg nå på om de rakk å føre slekten videre.Dersom noen vet noe mer om Sverre og Jenny Maries etterkommere, tar jeg gjerne imot tips.Mvh. Mari Schumann Nicolaisen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hanne Line Osberg Eide

Det er skrevet bok om Sverre Vegenor: LenkeDen kan vel inneholde litt om hans familie.- Hanne Line -

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, takk for svar!Jeg har ikke boken selv, men har skummet gjennom den hos min farmor da hun levde. Jeg mener bestemt det ikke sto noe særlig om Sverres egen familie; kun litt om faren og moren; noen søsken var også nevnt. Og siden både farfar(Sverres bror) og farmor er døde, vet jeg fint lite om Sverre og hans etterkommere.Mvh. Mari Schumann Nicolaisen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive