Gå til innhold
Arkivverket

[#45474] Johanna Christophersdotter, f. Noreg 1864, utvandra ?1882 - kvar kom no ho ifrå?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Johanna Christophersdotter, fødd i Noreg 1.4.1864, skal ha utvandra i 1882 og gifte seg i Moorhead, MN i 1891 med ein utvandrar frå Åmsberg i Fyresdal.Eg har rota lite vetta i FT1865 og hjå FamilySearch og finn fleire ''nesten''-kandidatar:* Johanna Oline Christophersdotter, fødd 6.12.1864 på Øvre Liknes, Åkra (Skudesnes), var dotter av husmann og fiskar Christopher Olson. Fødselsdatoen er nok for langt ifrå...!?* Johanna Marie Christophersdotter, fødd på Seves i Rakkestad 24.4.1864, var dotter av gardbrukar Christopher Henrikson og Martha Larsdotter. Denne datoen er jo ikkje so langt ifrå...!?* Johanna Christophersotter, fødd på Lilleli i Fusa 25.3.1864, var dotter av paktar Christopher Holgeson og Anna Torstensdotter. Denne datoen er endå nærare...!?MEN, ingen av desse er nøyaktige ''treff'', og ikkje heller finn eg nokon av dei som emigrantar. Kanskje andre har betre auge enn eg?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Eide

Det er nok ikke hun fra Øvre-Liknes i Åkra. Familien utvandret i 1866 og Johanna Olene ble siden gift med en Charlie Hanson Digernes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Det forekommer jo at navn blir feilskrevet og mistolket, og denne Christensdatter har du vel i dine notater og kan lett sjekke hennes fødselsdato. Alder og emigrasjonsår stemmer jo godt, og ofte (naturlig nok) har jo de du søker en tilknytning til Luster. LenkeMvh. Arne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Marie, Geir og Arne for nye innlegg.Etter dette kan altso jenta frå Åkra ''strykast'' frå lista, og det er heller ikkje Johanna Christensotter frå Leri i Luster; ho var gift Thompson og budde i North Dakota. Og når det gjeld Else Johanne frå Kongsberg, er vel datoen litt langt unna...PEg vonar på fleire innspel og takkar nok ein gong for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Viss ein tek med alle avartar som kunne bli Johanna der borte (Johanine, Johannamaria, Johansine, Johannesmina m.m.) finn eg i alle fall 15 aktuelle i landet i 1865..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.