Gå til innhold
Arkivverket

[#45492] Hvor kom Gjert Nielssøn Falch, Balholmen fra?


Gjest Olav Lønne
 Del

Recommended Posts

Gjest Olav Lønne

Det har vært flere debatter om forskjellige Falch-er her på forumet, men jeg har ikke funnet noen opplysninger om hvem som er foreldre til Gjert Nielsen Falch som var gjestgiver på Balholm, Balestrand i Sogn. Jeg har en mulig fødsel Lenke . Gjert ble senere gift 2 ? ganger, sist med Zithone Samuelsdatter Lidal, og fikk 9 barn med henne. Har noen opplysninger om hvem denne Gjert er.MvhOlav Lønne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Jens Falch

Olav, Jeg kan sende deg (e-post?) en del utfyllende opplysninger om opphavet til Gjert Nielssen Falch, og er selv interesser i å vite mer om etterkommerne hans. mvh. JF

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest André Martinsen

Jens Falch, jeg skulle gjerne ha hatt utfyllende opplysninger om Gjert Nielsen Falchs opphav (jf. m. innlegg 3). Vær vennlig å gi meg en tilbakemelding her, så skal jeg opplyse om min e-postadresse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.