Gå til innhold
Arkivverket

[#45494] Slekta til Gunnar Andreas Bakken


Gjest Leif Engnæs
 Del

Recommended Posts

Gjest Leif Engnæs

Hei. Jeg søker etter slekta til Gunnar Bakken,han er døpt i lunner kirke-SOKNA.Bror heter Arne Bakken. Forelderene til Arne og Gunnar heter Anton Bakken,gift med Amalie,i 12-13år,Giftet seg på nytt med Sigurd Olsen.Di fikk barna ...... og .......Er det mulig og Finne vidre Familie ut fra disse oplysninger som her er gitt, jeg har prøvd på dette i lengere tid. Takker alle som kan finne ut noe om dette. Leif Engnæs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leif Engnæs

Barn av Amalie og Sigurd Olsen er Sigrund Marie Olsen og Asbjørn Olsen.Barn av Amalie og Anton Bakken, Arna Bakken Gift med Kjersti Alvilde Solumhengsle. Gunnar Bakken Gift med Henny Forslund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leif Engnæs

Barn av Amalie og Sigurd Olsen er Sigrund Marie Olsen og Asbjørn Olsen.Barn av Amalie og Anton Bakken, Arna Bakken Gift med Kjersti Alvilde Solumhengsle. Gunnar Bakken Gift med Henny Forslund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Iver Mosvold

Dersom du kan antyde tidsperioden det er snakk om (for dåp, ekteskapsinngåelse event. begravelse) , så er det all grunn til å gjøre seg forhåpninger.Eller går jeg ut fra at du viser til Lunder kirke (Lunder kirkesogn) på Sokna. Nåværende Norderhov prestegjeld. – tidligere Hole prestegjeld.IM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Maersk Hansen

i 1975 lejede jeg en uge eller to et äldre hus ved gården Bakken ved Stugguvatnet i Lierne, N Tröndelag. Der var flere af de bofaste som havde efternavnet Bakken, jeg husker ikke fornavnene.så folketllingerne eller kirkebögerne for dette område kan måske väre af interesse for digzoom ind på kort, f eks. her: http://www.inatur.no/ Hilsen Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.