Gå til innhold
Arkivverket

[#45500] Andreas B.O.Wangsmo døde på Florida Sykehus i Bergen den 4.12.1946


Gjest Arnfinn Wangsmo
 Del

Recommended Posts

Gjest Arnfinn Wangsmo

Andreas var f.17.6.1871 i Vesterålen og døde i Bergen.Håper at noen kan hjelpe meg å finne ut hvor han ble gravlagt.Bisatt\kremert på Solheim 9.12.1946.Takknemelig for all hjelp som har tilknytning til Wangsmoslekten.Vennlig hilsen Arnfinn Wangsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tove Karlsen

Hei!Jeg fant mine oldeforeldres gravsted i Ålesund. Jeg tok kontakt med kirkevergen i Ålesund og fikk der opplyst hvilken gravgård og hvilken plass på kirkegården de var begravet.Antar at det fins en kirkeverge i Bergen også, så det er mitt tips. Kontakt kirkevergen. Fant ingen adresse på internet, men kirken i Bergen fins her: http://www.kirken.bergen.no/Mvh Tove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfinn Wangsmo

Takk for det.Det er vel kanskje siste utvei.For meg ser det ut som nesten ingen har noen tråder inn i Wangsmoslekten.mvh Arnfinn Wangsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Det er også mogeleg å laga eit innlegg på Arkivforum, der du får rask og effektiv service :-)Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfinn Wangsmo

Takk for tipset,det er så mange muligheter at man ikke vet hvor man skal starte noen ganger.mvh Arnfinn Wangsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Arkivforum er her, kanskje du ikkje kjenner til at det er både brukarforum og arkivforum her på Digitalarkivet(det tok lang tid før eg oppdaga det :-)LenkeVenleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfinn Wangsmo

Takk igjen,finner nok ut av det til slutt.Jeg er ganske fersk i disse forum og hvilken enestående mulighet det er får å få hjelp.Jeg ser at det er to forum,men hva,for å spørre dumt,er den store forskjellen? mvh Arnfinn Wangsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfinn Wangsmo

For å svare på mitt eget spørsmål,etter å ha lest litt mere om dette suverene forum,jeg ser mulighetene nå.Det lønner seg å lese bruksanvisningen først!mvh Arnfinn Wangsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.