Gå til innhold
Arkivverket

[#45518] Christian M. Berg, f. i ''Sone'', Norway 1883 - til Amerika 1884? -kven var han?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Ifølgje opplysningar eg har motteke frå Amerika, skal:CHRISTIAN M. BERGvera fødd i ''Sone'', Norway 18.4.1883, men utvandra til Amerika med mor si alt i 1884. Han farma sidan i Sioux Trail township, Divide Co., ND.Eg mistenker ''Sone'' for å vera det same som Son i Vestby, Akershus, men kan jo ogso ta heilt feil...?Christian gifte seg i Clay Co., MN i 1907 og KAN vera sonen i denne huslyden frå FT1900 for Parke township, Clay Co., MN:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~BERG, Christian Aug. 1840 Nor Nor Nor farmer, em. 1883BERG, Maren Aug. 1845 Nor Nor Nor wife, em. 1884BERG, Christian Apr. 1883 Nor Nor Nor son, em. 1884~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Er det nokon som kan ha tips å koma med når det gjeld det norske opphavet til denne huslyden, ville eg setja stor pris på det og takkar so mykje på førehand for hjelpi!!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Her tenker jeg vi har krabaten i kirkeboka for Vestby. Kristian Magnus f. 18.04 og døpt 06.05.1883. Foreldre Kristian Reinert Johannessen Berg og Maren Johanne Kristensdtr.LenkeMvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Rune for perfekt svar. Ingen tvil om at du har funne rett person.Men er det so mogeleg å identifisera foreldri hans? Eg er interessert i:* Frå kva gard i Vestby hadde Christian Reinert Johannesson Berg opphavet sitt?* Frå kva gard i Vestby hadde Maren Johanna Christensdotter opphavet sitt?* Og, stemmer det at faren utvandra i 1883, medan mori og guten sjølv følgde i 1884?Nok ein stor takk for ''brilliant'' hjelp til å finna att desse ''vanskelege'' utvandrarane!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

Under utflyttede fra Vestby finnes Kristian Reinert i 1883 (nr.4 v/side) og Kristian Magnus i 1884 (nr.11 h/side),men Maren kan ikke jeg se.Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Carsten og Rune som gjennom dei siste innleggi har løyst problemet mitt 100%. Dette er skikkeleg bra!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jarleif Nordheim

Johannes Christiansen var husmann under Bjørnstad i Vestby. Senere gikk husmannsplassen over til å bli forpaktninsbruk. Vestby gårdshistorie er snau når det gjelder husmennene, så kirkeboka må være hovedkilden for ev videre søk her. Hustru Johanne Matisdtr er forøvrig fra Ås prestegjeld.Maren Johannes foreldre kommer fra plassen 'Krogen' - dvs dagens Krokstrand ved fjorden - ikke svært langt fra Berg.Mvh Jarleif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.