Gå til innhold
Arkivverket

[#45561] Kirkebøker fra Vardø


Gjest Olaf Midtgård
 Del

Recommended Posts

Gjest Olaf Midtgård

Hei Arnfrid. Tusen takk for disse opplysningene. Mitt neste spørsmål er om det er mulig uten at jeg reiser til Trmsø for å finne personer som er døde i 1885 eller 1886 i Vardø? Jeg kan ikke se at noen av kirkebøkene fra 1885 og 1886 er lagt ut på nettet. Mvh Olaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Noen bibliotek har mikrofilmer. Noen har lesemaskiner for mikrofilmer. Du må forhøre deg med ditt lokale bibliotek. Så kan du evt leie mikrofilmene til der det er lesemaskin, f eks ditt lokale bibliotek. Sæbøvågen, ja da er du på Radøy, da kan du selvsagt ta kontakt med SAB på Årstadvollen også, eller Bergen Off Bibliotek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olaf Midtgård

Hei Birger Takk for tipset. Ja jeg har vært innom den adr.,men for året 1886 er ikke lagt ut så langt jeg kan se. Mvh Olaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olaf Midtgård

Hei Arnfrid Takk for nyttig info. SAB på Årstadvollen er det det samme som Statsarkivet eller ligger det i samme bygning? Mvh Olaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Helge Seglsten

Olaf: Dersom du vet at personene døde i Vardø i 1885/6, tror jeg du vil kunne få arkivarene ved Statsarkivet i Tromsø til å lete dem opp, og sende deg kopier. Det kan jo ikke være så mange kirkeboksider å bla gjennom for dem. Du betaler stort sett bare for papiret, jeg vil tro du får svaret for under 50-lappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.