Gå til innhold
Arkivverket

[#45564] Grødem


Gjest Leif Restad
 Del

Recommended Posts

Gjest Leif Restad

Hei Min tippoldemor Ane Christine Svendsdatter Grødem ble gift i Trondheim 14/2 1833 med snekkermester Elias Restad. Ane er født i 1808, Elias i 1805. Ane Christine var datter av toldbetjent Svend Simonsen Grødem i Stavanger. Jeg finner ham og familien boende i 'Gaden til Østervåg No. 167, Stavanger' i FT 1801. Er det noen som har opplysninger å dele med meg om denne familien ?mvh Leif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest arild andersen

Hei.. takk for ist på telefon jeg så etter i de scannede kirkebkene og fant dette.jeg fant vielsen i kirkeboka for Trondheim domkirke, ministralbok 1831-1839 på side 252, nr 14Det er mulig du har funnet denne tidligere hermvh arild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leif Restad

Takk skal du ha. Jeg har nok denne fra før, men venter spent på skannede kirkebøker fra Trondheim og Stavanger Domkirker ca 1805-10. mvh Leif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.