Gå til innhold
Arkivverket

[#45616] Dødsfall Oscar Emanuel Steen, Sjømannskirken i New York 1930


Gjest Øivind Larsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Øivind Larsen

Jeg leter etter dødsfallet til Oscar Emanuel Steen, f. 4.1. 1887 i Oslo. Han utvandret tul USA USA 22.4. 1904. Ved sjømannskirken fant jeg nedenstående dødsfall, men med fødselsår 1880. Likevel er det så mange andre ting som tyder på at det kan være 'min' Oskar Emanuel. Har dere mulighet til å sjekke med kirkeboka om hva som står der.Døde reg. v/sjømannskyrkja i New York 1923-1936 Lp.nr. Gravlagd Jordfesta År Merknad 190 29 2208 2208 1930 Mount Olivet. Halvorsen Rolle Stilling Førenamn Etternamn Bustad Kjønn Fødestad Fødd Død 205 Avdød Ugift vaktmann v. Kirken Oscar Emanuel Steen 7. Second Place Brooklyn m Oslo 1880 2008Legger også ved lenke i tilfelle rubrikkene blir uoversiktlige:LenkeVennlig hilsen Øivind Larsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Kirkeboken sier nok '1886' om fødeåret, det siste sifferet er åpent, og derfor lest '0'. Det skulle vel ytterligere peke i retning av mannen født 4. januar 1887.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.