Gå til innhold
Arkivverket

[#45659] Kampen i Oslo, foreldrene til Inga


Gjest Birger Skjønhaug
 Del

Recommended Posts

Gjest Birger Skjønhaug

Hallo. Søker foreldrene til Inga Marie Karoline (Karlsdatter) Eriksen...vet at faren heter Karl Theodor Eriksen..men ikke hva moren heter...Det jeg vet er at Inga Marie er født 1876, men ikke hvor, men trolig er det på Kampen i oslo.Mvh. Birger S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Skjønhaug

Hallo Nina Krøger. Den første Lenk'n kan være et spor...men den andre er nok ikke rett...jeg vet Inga var gift med Johan Ludvigsen i fra matrand i Eidsskog (Hedmark)....men det er en annen historie :-)) Men den første lenk'n var veldig intres..... takker og bukker..Boirger S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trond Øivindsson Lunde

Hun ble født 25.01. og døpt 19.03. i Grønland kirke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=5787&idx_id=5787&uid=ny&idx_side=-323>LenkeFra seinest 1865 bodde foreldrene i Enerhauggata 7:LenkeLenkeForeldrene ble gift i Grønland kirke 12.08.1860: LenkeBroren Einar født 05.10. og døpt 27.11.1870: LenkeSøsteren Elise Cathrine født 28.06 og døpt 26.10.1873: LenkeCarl Theodor ble født 29.05. og døpt i Oslo Domkirke 13.10.1833: LenkeInger Marie ble født 18.07. og døpt i Aker 29.09.1839:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Skjønhaug

Du snakker du ....kjempegreier Trond Ø. Lunde. Det der stemmer bra med de sparsomme opplysningen jeg hadde fra før...takker og bukker.Mvh Birger S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.