Gå til innhold
Arkivverket

[#45694] Samlar du på gamle(1997) aviser? el. kan du hj. med eit besøk på Nasj.bibl?


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Prøver å hjelpa nokre amerikanarar med slekta i Norge.(som før sagt, eg har dette som hobby, dvs.ubetalt!) Skulle difor hatt ein dødsannonse frå feb.1997(etter 22.02), dette er så nytt at eg vil helst ikkje leggja ut namnet her.Hvis du kan hjelpa send meg ein mail: mastokkto-tal(2 altså)alfakrullonlinepunktumnoVenleg helsing Mariann. PS:for to, tre år sidan ringde eg til Nasj.bibl. og fekk tilsendt dødsannonsa gratis og raskt! Man dei har lagt om rutinane, og det er jo forståeleg, no kostar det pengar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Takk for at du spør!! Eg gløymde den viktige detaljen. Dette var i Oslo, så eg vil tru annonsa stod i Aftenposten.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Har du sjekka gravsteinsregisteret til DIS? Der er svært mykje frå Oslo - så får du kanskje ein nøyaktig dato å forholde deg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Helge Seglsten

Står hun i Aftenpostens dødsannonser, er han/hun vel også med i anmeldte døde. I så fall er vedkommende søkbar på atekst.no. Har du ikke tilgang til den tjenesten, kan jeg alltids gjøre et søk. Men da trenger jeg jo navnet. Vil du ikke legge det ut her, er mailadressen min: per-helge@hm-media.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Eg har funne henne blant 'Dødsfall i Norge'(eller kva det no heiter :-), men det eg skulle hatt er dødsannonsen.Eg kjenner ikkje til den sida du P.H. nemner. Sender deg ein e-post. Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Hei Mariann! Hun burde være med i Gravminnebasen hos DIS-Norge, da alle gravlunder skal være med der (fra Oslo) - gravferdsetatens databaser som ligger til grunn der.Send meg gjerne en epost på Lnormann@c2i.netLaila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hjarteleg takk til både Laila og Kari som var viljuge til å hjelpa, ikkje problem om Nasjonalbiblioteket er i Oslo, og ein sjølv bur på Stord når ein har slik gode hjelparar!!Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
Gjest Mariann Stokken

Hei til Laila eller 'den' Kari (eg hugsar ikkje etternamnet dit) eg var i kontakt med for vèl eit halvt år sidan :-))No treng eg hjelp igjen :-)Mailadressa mi står i fyrste innlegg i denne debatten.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Kanskje eg la den inn for seint på kveld, slik at den vart oversett. Men dersom det er andre som kan hjelpa seier eg gjerne ja takk :-))Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.