Gå til innhold
Arkivverket

[#45718] Lars Pederson - fødd Sogn 1774 - nemnd Mæland 1816 -Leikanger el. Nord-Hordland?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Peder Larsson (1747-1833) og Guri Johannesddotter (1734-1785), plassfolk i Buskakerhaugen i Hafslo, fekk truleg ein son i lag:* Lars Pederson, fødd kring 1774.Peder var frå Djupeviki i Fresvik, Leikanger og då eine bror hans døydde i Fresvik i 1816, nemner skiftet ein Lars Pederson MÆLAND. Eg reknar med dette mest truleg er brorsonen, MEN:- Kvar har denne Lars Pederson hatt bustaden sin? Det er ein gard Meland i Balestrand, men der finn eg han ikkje nemnd (jmf. bygdeboki og Fylkesarkivet sine databasar!). Kan det vera Meland i Nord-Hordland?Eg vonar på gode tips og takkar so mykje på førehand!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
Gjest Lars E. Øyane

Då dette problemet framleis står uløyst i mine papir, vil eg gjerne på ny få trekka det fram, med von om at einkvan kan gjera seg tankar om eit svar?Skiftet eg syner til, vart etter Ole Larsson Øybøe i Fresvik og finst midt på venstre spalte på pagina 278b ([url="http://www.arkivverket.no/URN:sk_read/24175/271>http://www.arkivverket.no/URN:sk_read/24175/271) og på høgre spalte på pagina 279b og vesntre spalte på pagina 280a (

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

For ordens skuld, her er svaret som Yngve Nedrebø hadde om dette skiftet under tema #45680:''Yngve Nedrebø, SAB / DA, 12.1.2007 10:44 (2)Slutningsdato 25. juni 1817, enke Giertrud Atlesdatter, som overtok overskuddet i boet, vel 2 dalere! Blant dem som hadde penger til gode: Thomas Larsen Flæthe og Lars Pedersen Mæland, uten at det står noe om slektskapsrelasjoner.''Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Eg ser av bygdeboki for Balestrand, under garden Mæland - husmannsplassar, ein omtale av ein Johannes Larsson ''Vosse-Johans'' som Laberg ikkje finn døypt i Balestrand.Denne Johannes gifte seg i Balestrand 12.7.1849, og der står det at han var fødd på Mæland i 1812 som son av Lars Pederson Hove ([url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=8378&idx_id=8378&uid=ny&idx_side=-136>Lenke).Johannes er døypt i Balestrand (Leikanger) 22.9.1811, ''uekte'' son av Lars Pederson Rendedahl og Martha Johannesdotter Mæhl (Lenke).Kan denne Lars Pederson Rendedahl/Hove vera den Lars Pederson Mæland nemnd i 1816, som me leiter etter??Elles ser eg at ein Lars Pederson Øybøe (under Hove) (same bustad som Ole Larsson i skiftet frå 1816) døydde som legdelem i Leikanger 20.1.1834 (

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.