Gå til innhold
Arkivverket

[#45736] J, Nilsen Svorkmo, Orkdal, S. Trøndelag. Kvar vart han av? Oppslag b.bok?


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

John Nilsen f. 10.05.39 Svorkmo g.m. Eli Iversdtr Blokkum, Melhus 19.11.1860. Eli døyr 24.11.1888.John giftar seg oppatt med Sara Jonsdtr. Moen i 1889. Dei er å finna her: LenkeMen kvar vart det av han? Har funne ein John Nilsen,Espun som døydde 27.07.1923,oppgjeven vera f. 24.09.1837. Eg er ganske sikker på at det er feil, men det er den einaste eg har funne. Har iallfall leita gjennom krk.bøkene to gongar, eller kanskje tre. Finn forresten ikkje Sara heller..Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Mariann Stokken

Prøver igjen :-)Ser at eit anna tema frå Orkdal har fått si løysing, og sidan det alltid er von i hangande snøre... :-))Er også interessert i opplysningar om mor(Henrikke Pedersdtr) til denne John, eg trur at ho kan ha døydd då han vart f. (i 1839), eller like etter, faren giftar seg oppatt i 1841.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margit Berg

Kirkebok for Orkdal: Henrika Petrsdt. Svorkmo 32,5 år død 16/10 grl. 3/11 1839Gift 15/7 1830 Nils Arntsen Svorkmo 26 år og Henrikk Petersdt. Galskjødt (slektsnavn ) Aarlivold 19 år far: Peter GalskjødtSara Johnsdt. Svorkmo f. 1832,død på Ekli den: 29/6 1910 (mann gårdbruker Arnt Nilsen Svorkmo)Enkemand John Nilsen Svorkmo f. 1839, død 18/10 1928.Mvh Margit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Glimrande!!!millionar takk til deg, jammen har eg leita etter desse datoane!!Men tydeleg ikkje godt nok etter Sara, for ho var svært enkel å finna no når eg visste det :-))Han(John Nilsen) ville det teke nokre år enno før eg hadde funne, sidan han levde så lenge :-)Henrikke sitt ca.dødsår hadde eg resonnert meg fram til, ved å sjå på John kva tid han vart fødd, og kva tid faren gifta seg oppatt, men eg leita mykje før eg kom på at det var ein utveg :-)Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Mariann Stokken

Er det nokon som har Henrikke Pedersdtr Galskjødt/Årlivold sin f.dato/dåpsdato?f.omkr.1810-11, har leita så augo er blitt firkanta :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.