Gå til innhold
Arkivverket

[#45749] Angunna Nilsdotter Bagne, f. i Ulvik 1830, til Amerika før 1855 - opplysningar?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Ætteboki for Ulvik fortel om:Nils Endreson og kona Angunna Ørjensdotter, plassfolk på Bagnesaustet under Bagne i Ulvik, fekk m.a. dotteri:* Angunna Nilsdotter, fødd 1830, som utvandra i 1866.Frå Amerika har eg fått opplyst at Angunna gifte seg i Dane Co., WI 21.5.1855 med sogningen Lars Olson Lodahl og at ho var fødd i Ulvik 3.9.1830 eller 25.9.1830.Er det nokon med tilgjenge til lokale kjelder i Ulvik (t.d. kyrkjebøker) som kan fortelja meg:* Kva var den rette fødselsdatoen til Angunna Nilsdotter i 1830?* Kva år utvandra Angunna Nilsdotter til Amerika? Ho må seinast vera fari i 1854!?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Arne for eit spennande innlegg; det kan vel ikkje vera mykje tvil om at du har funne rett jente, so då er den delen av problemet løyst!So står det att å vona at einkvan har svaret på hitt spørsmålet om fødselsdatoen hennar...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.