Gå til innhold
Arkivverket

[#45753] Lars Christian Mikkelsen/Kristine Jensdatter


Gjest Hilde Sjø Grande
 Del

Recommended Posts

Gjest Hilde Sjø Grande

Jeg finner vielsen deres her Lenke - kan noen hjelpe meg å tyde navnet til faren hennes. Hans mor heter Anne Arentsdatter - fra Vefsn - født ca 1779. Kan noen hjelpe meg å finne familien hennes og hvem hun var gift med - fornavnet hans er Mikkel, men hva mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Ikke lett å hjelpe deg her, for lenken til kirkeboka er feil?Kan du si hvilken kirkebok og årstall for vielsen, så får du sikkkert hjelp til tyding.Den eneste Ane Arntsdatter i ca alder jeg fant i 1801 i Væfsen er denne damen: LenkeDe andre med samme navn i området blir for unge.Om du gir flere opplysninger kan det hende du får hjelp.Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde Sjø Grande

De giftet seg i 1854 - ministerialbok for Alstahaug 1831 - 1854, side 167 øverst på siden. Når det gjelder Ane, kan det vel være den damen - hun kan jo ha gifta seg en gang til -- det er mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Her legger jeg inn kirkeboksida fra vielsen i Alstadhaug: LenkeSer at farens navn er Michel Larsen ( samme som jeg har funnet som far ved dåpen i innlegg 4.Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.