Gå til innhold
Arkivverket

[#45806] Dødsmelding Bergen 1928 (Monsen)


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Karoline Andrea Monsen døydde i Bergen 18.12.1928. Eg trur ho var fødd i Bergen 12.7.1857 og gift med ein Arne Monsen, fødd i Selje 5.2.1864.Er det mogeleg å få greie på om dette er den Karoline Andrine Monsen, som eg leiter etter, og i so fall:* Kven var ervingane hennar?* Finst det opplysningar om lagnaden til mannen Arne? Eg finn to alternativ i basen for dødsfall i Bergen etter 1912: 3.7.1927 eller 2.5.1945?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Karoline Andrea Monsen var 71 år gammel, gift med bakersvenn Arne Monsen, Nordre Skogvei 16A, og etterlot seg barna Olga Sjursæther og Henrik Monsen.Fhv. baker Arne Monsen, født Stadtlandet 5. februar 1864, døde 2. mai 1945. Han etterlot seg barna Olga Sjursæther og Henrik Monsen. Begge bodde i Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Yngve for perfekte opplysningar!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.