Gå til innhold
Arkivverket

[#45814] Kari Levorsdotter Garnos, f. Nes i Hallingdal 1877 - utvandra kring 1895-1900?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Kari Levorsdotter, fødd på Garnos i Nes, Hallingdal 14.1.1877, skal ha utvandra til Amerika kring 1895-1900. Ho gifte seg i Iowa i 1902!Eg finn ho ikkje i skipslistene over Christiania. Er det nokon med lokal kunnskap som kan fortelja meg kva år ho utvandra?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Carsten for nyttig informasjon! Dette må jo vera ''vår'' Kari, sjølv om ættenamnet er feilskrive...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olav Åge Strøm

Jeg tror det er du som har feil i etternavnet. Hun stammer fra Garnås i Nes.Kari f. 14/1 1877 foreldre: Gardmnd. Levor Levorsen Garnaas og Øli Larsdtr. (Nes mini. 10 side 124 inf. nr. 39)Det er den rette han fant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Kommentar til Olav Åge: Det eg meinte å seia med at namnet er feilskrive, er at det var stava GaMaas i utvandrarprotokolen. Endingi -os kontra -ås er ei anna sak...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.