Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

[#45844] Dødsmelding/Avlidne Vik i Sogn 1914

Recommended Posts

Eg har fått opplyst at Olina Pedersdotter (Vikøren), fødd 1843, skal vera avlidi i Vik i 1914, truleg tidleg på året.Ho let etter seg enkjemann Lars Olson Moe eller Vikøren og truleg fleire born frå eit tidlegare ekteskap.Er det mogeleg, utifrå kyrkjeboki og/eller dødsmeldingi å få greie på:* Kva namn Olina og mann hennar nytta ved dødsfallet hennar i 1914?* Nøyaktige fødsels- og dødsdatoar for Olina?* Kven som var ervingane etter Olina?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Yngve Nedrebø

Dessverre, jeg finner ikke noe dødsfall i årene 1910-1915 i Vik sokn som passer med disse opplysningene!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Yngve og Arnfrid for interessante, om enn noko skuffande, innlegg.Opplysningane frå bygdebasen for Vik har eg òg motteke frå Jon Sværen, men som eg har peikt på under tema #45813 i Brukarforum, er det noko som synest å ikkje stemma kring opphavet til Olina Pedersdotter, og no er heller ikkje dødsfallet hennar funne i Vik! Merkeleg...!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive