Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Nellie Irene Reif

[#45847] Birger Atle (Lökka)Berg född 30/7 1917 i trakten av det som idag är Drammens kom

Recommended Posts

Gjest Nellie Irene Reif

Hei Er det noen som kan hjelpe ei svensk dame i hennes søkning etter farens røtter.Svar privat til Eposten underHej! Jag söker uppgifter om min far Birger Atle (Lökka)Berg född 30/7 1917 i trakten av det som idag är Drammens kommun. I mitten av 1930-talet bodde han på Lökka gård (troligtvis det Lökka gård som ligger på Andorsrud i Skoger, det är möjligen en del av gården Furuvold.) Namnen på hans mor och far: Berta Maria och Olaf Fars syskon: Knut, Rasmus, Ida, Klara, Karsten och Olaf. Jag vet inte vem som var äldst eller yngst. Min far arbetade som pappersbruksarbetare och det gjorde troligtvis hans far också. Brodern Knut var sjöman. Jag släktforskar på min mors släkt och vill även forska på fars släkt. Jag söker även nu levande släktingar på fars sida.Far kom till Sverige 1942. Far dog 1999. Tacksam för hjälp Sonja Magnusson Sverige Epost reif_2@msn.com

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen

Dåpen til Birger Atle, Eiker/Bakke, nr. 12 Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Nellie Irene Reif

Hei Tusen takk alle sammen som har vært så snille å hjelpe meg på glid.Jeg er kjempeglad for hjelpen og en spesiell takk til Carsten Schanche som har lagt alle kluter til Tusen takk alle sammen Nellie Irene

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen

Tror dette må være vielsen til foreldrene i Eiker/Bakke 1903, nr. 4 Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.