Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Jan Ove Olsen

[#45865] Finner Ikke Ingeborg Simensd. død

Recommended Posts

Gjest Jan Ove Olsen

Jeg søker etter Ingeborg Simensd. som er født,01/11 1852 I Ringsaker og var gift med Peder Andersen som døde 29/07 1912 med bopel Østbergeie i Ringsaker,og da var hun i live, men som død er hun borte, og ikke finner jeg henne som utvandret fra Ringsaker, kan hun være uteglemt.?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Lillian Kristiansen

Hei Jan Ove.Legger inn lenke til FT1900: LenkeDa ser vi barna også slik at noen evt. gjenkjenner noen av dem.Kanskje du skulle oppgi hvor langt fremover i tid du har lett etter hennes dødsfall. Jeg vet at noen ble uteglemt i begravelsesprotokoller da vi nærmet oss 2.verdenskrig og denne kan jo ha levd så lenge! Min bestemor døde i februar 1940 og hun sto kun i protokoller hos Lensmannen helt til 1994 da bestefar døde.Mvh.Lillian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jan Ove Olsen

Jeg kan opplyse om at det søkt fram til ca. 1950 i Ringsaker,Brøttum,Veldre,Furnes og Stavsjø/Nes uten at jeg har funnet henne.Og i protokollen til lensmann også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.