Gå til innhold
Arkivverket

[#45869] Johanna Ovesdatter Overhalla


Gjest Helge Bergfjord
 Del

Recommended Posts

Gjest Helge Bergfjord

Takker så mye for hjelp Johan,har du mulighet til å gjøre oppslag om hvor det ble av Petter og Erik? Olise har jeg etterslekten til. Tror det er Johanne Magrete jeg finner i ft.1900 i Unstad med fam.Lenke men da heter hun Magrete. Er der noen som har kjenskap til hvor de ble av? Vh Helge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge Bergfjord

Takk igjen Johan,kan være at Erik dør i ung alder? men hva med Peter? Har du eller noen muligheter får å undersøke det? Vh Helge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge Bergfjord

Et annet spørsmål, er det bygdebøker som omhandler Borge i Lofoten der Johanne Magrete og Jakob Berntsen hf g Gårdbruger, bodde? Vh Helge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Legg inn et nytt tema med å be om oppslag i bygdebok for Borge og Valberg. Regner med at det er den rette boka.Se Lenke Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge Bergfjord

Takk så mye igjen Johan. Jeg skal gå å låne den idag. Men jeg søker fremdeles etter Erik og Peter, hvor det ble av dem. Ønsker hjelp. Vh Helge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.