Gå til innhold
Arkivverket

[#45870] Peder Andersen Nustad, Gausdal og Mari Nilsdatter Bjørnstad, Fåberg


Gjest Sissel Johnsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Sissel Johnsen

Hei! Jeg er på jakt etter etterkommere fra Peder Andersen Nustad, f. i Gausdal i 1820 og Mari Nilsdatter Bjørnstad, f. i Fåberg 20.april 1828. Det er også fint om noen vet noe om deres forfedre. De giftet seg i Fåberg i 1851, og fikk meg bekjent fem barn. Jeg har registrert giftemål for alle barna bortsett fra Netta Pedersdatter, og også en del barnebarn.Med hilsen Sissel Johnsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Kan det tenkes at dette er far til Mari, som her døper en eldre datter : LenkeDessverre går ikke dette dåpsregisteret fram til Maris dåp.Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Litt vanskelig å finne den rette Anders Pedersen dpt i Gausdal ca 1820. Fant et par kandidater på F. S. som kan være mulige:Legger lenke til den ene her: LenkeDen andre var f. 25 des 1820 og dpt 7.jan 1821 foreldre Anders Engebretsen og Sigri Pedersdatter. Ø. Gausdal.Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sissel Johnsen

Tusen takk for tips. Jeg hadde nok det meste, men ikke dåp til Maris søsken. Jeg har forresten kommet på at hun nok kommer fra Bjørstad og ikke Bjørnstad. Jeg har mye på Maris aner bakover, men ikke på Peder. Det kan jo være aktuelle kandidater de som var på FS. Hvis noen etterkommere etter Peder og Mari leser dette, hadde det vært artig å høre fra dere. Epost: sissel_johnsenkrøllalfahotmaildotkomHilsen Sissel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.