Gå til innhold
Arkivverket

[#45908] Kvar er kona og borna til Halvor Evensen i FT1900? Skien eller nabobygd? Telem.


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Er det nokon som kan hjelpa?Halvor Evensen f.1851 (1854? det står 1851 v.fødselen til eine dottera, og 1854 ved den andre) fann eg etter mykje leiting her: LenkeMen familien hans er det komplett umogeleg for meg å spora opp. Dvs. eg har funne dåp/konfirmasjon(i Skien) til to døtre (Helga f.1888 konf.1903 og Gunnhild f.1886 konf 1901) Mora heitte Ingeborg Bjørnsdtr og var f.1859, i Sauherad.Det står at dei er busett S. Brekkejordet, det står det både ved dåp og konfirmasjon.Eg får ingen treff på søk etter verken Brekkejordet/Bakkejordet e.l.Det eg undrast på er om Ingeborg kan ha døydd, og at borna er vorte spreidd, det står jo at Halvor er gift, men kan jo vera gift oppatt. Men eg finn heller ikkje Ingeborg blant døde, kanskje eg har oversett henne..Eg finn forresten verken Helga eller Gunnhild heller, det skulle visst vera iallfall ei syster til Marie.Kan det vera ein feil i teljinga, eller er ikkje alle indexert?Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Fyrst: AHHH, no forstår eg :-)) Så: Søren og!! eg som hadde håp om å finna dei utan å måtte finlesa krk.bøker!!Sist: (men absolutt ikkje minst) Hjarteleg takk til deg, for at du gjorde meg merksam på dette!!Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.