Gå til innhold
Arkivverket

[#45911] Private slektsider med innlogging


Gjest Liv S. Hansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars Ove Wangensteen,

Kanskje dumt, kanskje sært, men velsignet fritt for diskusjoner og debatter. Er det noe i min slektslinje jeg er usikker på, så sjekker jeg det opp selv.Mvh Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore H Vigerust

Private slektssider med innlogging:Hva med offentlig eide websider med innlogging - er det ''rettferdigere'' fordi sidene er offentlig eide (de er jo allikevel utilgjengelige for dem som ikke har betalt for tjenesten).Privateide websider *uten slektssider* : dette må da være bedre enn private sider med slektssider ?Er private sider med slektssider uten innlogging det optimale - eller er det aller beste at websidene er offentlige eide ? Altså offentligeide websider uten innlogging og med slektssider ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liv S. Hansen

Her var det mange morsomme varianter!Du Tore, jeg bryr meg egentlig ikke om noen av de private websidene, hverken med eller uten slekt. Men det hender jeg ræggær rundt på nettet. Det gjør vi vel alle.De offentlige sidene med slektstoff, stoler jeg på (rart?) når det gjelder det å ta vare på mine personopplysninger.Og websidene til Tore Vigerust er en av de mest åpne og rause privatsidene jeg vet om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore H Vigerust

Vi skal være glade for at det ikke er mye slektsstoff på offentlig eide websider. Dette er ingen offentlig oppgave.Det jeg selv reagerer på, et at det finnes offentligeide websider med betaling (f eks den skotske med skotske utvandrere til særlig Norden).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.