Gå til innhold
Arkivverket

[#45912] Anders Larsen/Karen Larsdatter i Sørum, Akershus


Gjest Bente Dyrstad
 Del

Recommended Posts

Gjest Bente Dyrstad

HejsaJeg leder efter Karen efter 1875 Anders og Karen bor i Skedsmo i 1865, Anders dør i Sørum 13 nov 1872.LenkeHvor forsvinder Karen hen, jeg har ikke kunne finde hende.måske friske øjne kan hjælpev/h Bente Dyrstad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bente Dyrstad

Hej BeritTak for linket, det passer godt med sønnen og vielsen har jeg også fundet i 1886 i Sørum, desværre fortæller det ikke noget om hvor Karen er henne.jeg har været ind og udflyttede igennem flere gange samt døde.kan have overset hende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bente Dyrstad

Det er jeg klar over, og havde håbet at ved hjælp af faddere til Carl Adolf's børn kunne bringe mig lidt videre, desværre ved jeg ikke hvilken kirke der skal søges i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Her var det i hvertfall noe interessant. Dåpen til Anne Maries datter i Sørum/Frogner 1890. Det ble anmeldt av barnemorens mor enken Karen Larsdt. Opsal eie. Altså så levde Karen i 1890. Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.