Gå til innhold
Arkivverket

[#45913] Hvem er aner til Johanne Andersdatter Komandantvold f 1867 på Røros?


Gjest Rolf Magne Kirkbakk
 Del

Recommended Posts

Gjest Rolf Magne Kirkbakk

Hei Håper noen kan hjelpe meg å finne aner til Johanne Andersdatter Komandantvold f 1867 og eventuelt data på disse? Mvh RMK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Ryen

Det ser ut til Anders Jonsen hører hjemme på Kommandantvold ifølge FT 1865. LenkeHva som står i Rørosboka under Kommandantvold b 3 side 173: Anders sin far Jon Pedersen kom fra Brynnildsvold (var av Kochslekten) og mora Magdalena (Malena) Jørgensdatter kom fra Sødal. Anders Jonsen f 1834 var gift med Olava Kristoffersdatter Møller f. 1842.Denne har jeg nå sydd sammen ved hjelp av FT og Rørosboka. Kan ikke garantere at alt stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rolf Magne Kirkbakk

Å Hallo Er det Møllerslekta(Olava) som kommer her.Da må jeg passe på så jeg ikke dobbelfører noe. dette var morsomt å vite RMK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rolf Magne Kirkbakk

Astrid Dette ser ut til å stemme.Anders Christoffersen var født 1785 og død i 1852 gift med som du sier enke Karen Nilsdatter Winterwold fra Svendslia født i 1773 død i 1846. Det er en egen bok på dette.Så da tror jeg nok at jeg har riktig far.Vil tro at det er som jeg sier at mora heter Dille til etternavn. RMK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.