Gå til innhold
Arkivverket

[#45923] Todalsboka 1943


Gjest Reidar Oddløkken
 Del

Recommended Posts

Gjest Reidar Oddløkken

Hvis noen er interessert i Todalsboka fra 1943 fantes et eks. i en brukt-butikk i Alvdal jeg var innom. Av Leif Halse, er det han med 'Vangsgutane'?. Jeg selv er ikke interessert men ville bare tipse hvis noen er ute etter denne bygdeboka. Mvh Reidar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reidar Oddløkken

Hei Odd Annar! Ja du, det er jeg ikke sikker på, jeg bare bladde litt i den og så at det var Leif Halse som hadde forordet. Det sto bare Todalsboka i ryggen på den. Det er så rart med det når en kommer inn i en brukt-handel, en kikker liksom etter om en ser noen 'godbit'. jeg legger inn en lenke så kan du kanskje ringe til dem å spørre. mvh Reidar Lenke,HPEA:2006-29,HPEA:en&q=steia+brukthandel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reidar Oddløkken

Hei Odd Annar! Ja du, det er jeg ikke sikker på, jeg bare bladde litt i den og så at det var Leif Halse som hadde forordet. Det sto bare Todalsboka i ryggen på den. Det er så rart med det når en kommer inn i en brukt-handel, en kikker liksom etter om en ser noen 'godbit'. jeg legger inn en lenke så kan du kanskje ringe til dem å spørre. mvh ReidarLenke,HPEA:2006-29,HPEA:en&q=steia+brukthandel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reidar Oddløkken

Ble litt ball ved at innlegget kom dobbelt opp, vet ikke hva jeg gjorde, men Odd Annar, søk opp Steia Brukthandel. mh Reidar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johannes Haltbakk

Hei Jeg kan være interessert i å få tak i boka. Todalsboka er nok bygdebok for Todalen i nåværende Surnadal kommune Leif Halse vokste opp der. Hans far var lærer og kirkesanger Kristian Halse fra Halsa på Nordmøre. Er boka godt holdt og uten skader?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johannes Haltbakk

Takk. Jeg har allerede ringt - men selve butikken er stengt i dag.Jeg har selv en godt holdt bok Av Anders Fløistad om Skogstad og stae-ættene fra Kvikne fra 1945 - som beskriver slekter jeg ikke han noen tilknytning til. Noen som er interessert i den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.